Rekisteri-/tietosuojaseloste

BigOliver / JJ-Market Oy (Company ID 0975131-0) Keskikankaantie 26, 15860 Hollola, Finland

YHTEYSHENKILÖ

Jenny Järvinen tai asiakaspalvelu@bigoliver.fi

REKISTERIN NIMI

JJ-Market Oy asiakasrekisteri

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELYN JA REKISTERIN TARKOITUS SEKÄ REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE

Rekisterinpitäjä tai sen valtuuttama yhteistyökumppani käyttää asiakkaiden tai potentiaalisten asiakkaiden henkilötietoja seuraaviin tarkoituksiin: • asiakassuhteen hoitaminen ja kehittäminen • tuotteiden ja palvelujen tarjoaminen ja toimitus • maksaminen, maksujen valvonta ja perintä • rekisterinpitäjän tuotteiden ja palvelujen markkinointi ja etämyynti sekä • rekisterinpitäjän liiketoiminnan kehittäminen ja siihen liittyvä asiakaspalvelun kehittäminen.

Rekisterin pääasiallinen käyttötarkoitus on JJ-Market Oy asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan. Tietoja voidaan käyttää JJ-Market Oy toiminnan kehittämiseen liittyen ja tilastollisiin tarkoituksiin. Tietoja käsitellään JJ-Market Oy asiakassuhteen ylläpitämiseen teknisten rajapintojen kautta.

Rekisterin tietoja voidaan käyttää JJ-Market Oy:n omissa rekistereissä mainonnan kohdistamiseen sen omistamissa verkkokaupoissa. JJ-Market Oy saattaa käyttää asiakas- ja palvelusuhteen ylläpitämiseen yhteistyökumppaneita. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille teknisten vaatimusten vuoksi. Osa rekisteritiedoista saatetaan siirtää yhteistyökumppanin palvelimille asiakassuhteen kehittämistä ja mainontaa varten, kuten esimerkiksi mainonnan kohdistamiseksi Facebookissa. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen lähettäminen JJ-Market Oy:n yhteistyökumppaneille lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@bigoliver.fi.

REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT

Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja: • Henkilön etu- ja sukunimi • Sähköpostiosoite • Postiosoite • Puhelinnumero • Tiedot käsitellyistä tilauksista • Tilausten seurantatiedot

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOLÄHTEET

JJ-Market Oy:lla on oikeus julkaista asiakasrekisterin sisältämät tiedot sähköisenä tai kirjallisena luettelona, ellei asiakas sitä erityisesti kiellä. Luettelolla tarkoitetaan esim. postitustarroja suoramainoksiin. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojen julkaiseminen ilmoittamalla siitä JJ-Market Oy asiakaspalveluun, sähköpostitse asiakaspalvelu@bigoliver.fi tai rekisterinhoitajalle.

Nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita koskevat tiedot saadaan mm. tarjouspyyntöjen, uutiskirjeen tilauksen, tuotetilausten, kilpailuihin osallistumisen ja muiden kontaktien yhteydessä sekä niistä tiedoista, jotka tallentuvat tai tallennetaan asiakkaan palveluiden tai tuotteiden käytöstä. Lisäksi asiakkaiden tiedot saadaan mm. myynnin yhteydessä. Näistä tiedoista tallennetaan ainoastaan niiden potentiaalisten asiakkaiden tiedot, jotka ovat antaneet markkinointi- tai yhteydenottoluvan.

Henkilötietoja voidaan myös kerätä, tallettaa ja päivittää Väestörekisterikeskuksen, Suomen Asiakastieto Oy:n ja muun osoite-, päivitys- ja muuta vastaavaa palvelua tarjoavan rekisterinpitäjän rekisteristä.

SÄÄNNÖNMUKAISET TIETOJEN LUOVUTUKSET JA TIETOJEN SIIRTO EU:N 

TAI EUROOPAN TALOUSALUEEN ULKOPUOLELLE

Tietoja voidaan luovuttaa JJ-Market Oy:n oman Internetmainonnan kohdistamistarkoituksessa esimerkiksi Facebookiin. Henkilötietoja voidaan valikoidusti luovuttaa rekisterinpitäjän toimeksiantaman telemarkkinointiyrityksen kohdennettuun markkinointikampanjaan. Voimassa olevan lainsäädännön edellyttämin tavoin tietoja voidaan luovuttaa viranomaisille.

REKISTERIN SUOJAUKSEN PERIAATTEET

Rekisteriä ei luovuteta sivullisille. Rekisterin tiedot kerätään tietokantoihin, jotka on suojattu palomuurein, salasanoin sekä muilla teknisillä keinoilla. Tietoihin on käyttöoikeus vain JJ-Market Oy palveluksessa olevilla henkilöillä tai sen valtuuttamilla toimijoilla, jotka tarvitsevat tietoja työtehtävissään. JJ-Market Oy edellyttää henkilöstöltään ja yhteistyökumppaneilta sitoutumista asiakastietojen salassapitoon. Heillä on käytössään käyttäjätunnukset ja salasanat. Manuaalisessa muodossa olevaa aineistoa säilytetään JJ-Market Oy:n käytössä olevissa toimitiloissa, jotka on lukittu ja valvottu.

TARKASTUS-, KIELTO- JA KORJAUSOIKEUS

Asiakkaalla on henkilötietolain 26 §:n mukaisesti oikeus tarkastaa häntä koskevat tiedot ja vaatia virheellisen tiedon korjaamista rekisterissä. Asiakkaat joilla on tässä tai muussa JJ-Market Oy omistamassa  verkkokaupassa käyttäjätili, voivat tarkistaa ja muuttaa omia yhteystietojaan myös itse, kirjautumalla omalle tilille. Käyttäjätilin avaaminen ei vaadi ostosten tekoa.

Rekisteröidyllä on oikeus kieltää tietojensa käyttäminen suoramarkkinointiin, etämyyntiin tai mielipidetutkimuksiin.

Tämä rekisteriseloste on nähtävänä myös JJ-Market Oy toimitiloissa osoitteessa Keskikankaantie 26, 15860 Hollola. 

Tietojen tarkastajan/kieltäjän/korjausta pyytävän tulee osoittaa henkilöllisyytensä luotettavasti.

Your shopping cart is empty

Terms and conditions

About us

Leave a message, we'll get back to you within 3 working days.

The information you submit will be used to reply your support request. We will process your data in accordance with our Privacy Notice.



Invoicing via Klarna

Phone +358 9 425 99 771
(Mon-Fri 9-18 EET)

Contact us

Email: asiakaspalvelu@bigoliver.fi


BigOliver / JJ-Market Oy

Keskikankaantie 26

15860 Hollola

Finland

en.bigoliver.mycashflow.fi

Company ID 0975131-0

Maksutavat

Maksutapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Maksutavat verkkokaupassa:

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksu- ja luottokortit
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Siirto
  • Klarna Checkout (Klarna lasku, erämaksu, verkkomaksut, luottokortit)
  • PayPal

Mikäli sinulla on maksusitoumus, ota yhteyttä asiakaspalvelu@bigoliver.fi


Paytrail

- Verkkopankit, kortit, siirto ja MobilePay

  • Kotimaiset verkkopankit
  • Maksukortit, luottokortit
  • Siirto
  • MobilePay -mobiilimaksu
  • Paytrail-tili

Maksaminen tapahtuu Paytrail sivuston kautta. Muista palata takaisin myyjän palveluun, jotta maksu kirjautuu saapuneeksi.

Korttimaksuissa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail välille, jolloin Paytrail on myös maksunsaajana. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun BigOliver.fi -kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Myyjän eli BigOliver.fi:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä BigOliver.fi asiakaspalveluun.  

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com


PayPal

Voit maksaa oman PayPal-tilisi saldosta tai käyttämällä yleisimpiä luottokortteja. Maksaminen luottokortilla ei vaadi rekisteröitymistä PayPalin asiakkaaksi.

  • Maksu PayPal tililtä
  • Visa, Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

Lisätietoja https://www.paypal.com/fi/weba...


Klarna Checkout

Klarna Checkoutilla voit maksaa verkkopankilla, pankki- tai luottokortilla, laskulla tai erämaksuna.

Alla lisätietoja Klarnan laskutus ja osamaksu vaihtoehdoista.

Osta nyt, maksa myöhemmin

Klarna-laskun ehdot

Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja
  • Voit tarkastella laskua osoitteessa klarna.fi
  • Voit maksaa erissä*

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

* Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita. 

Mikäli sinulla on kysymyksiä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09-425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Klarnan kertaluottoihin.

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä 

Pilko maksut

Aloitusmaksu 0 €, käsittelymaksu 0 €/kk, lainakorko 19,90%. Esimerkki: Kokonaissumma 42,85 € ostokselle 12 kuukauden takaisinmaksuajalla ja 21,81% todellisella vuosikorolla on 47,61 €.

Tästä löydät kertaluottosopimusta koskevat ehdot, Klarnan yleiset luottosopimusehdot sekä vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.



Klarna joulukampanja 2019

Osta nyt, maksa helmikuussa. Lue ehdot tästä




Mahdolliset hyvitykset ja palautukset maksetaan asiakkaan käyttämän maksupalvelun välityksellä.

Toimitustavat - Suomi

Toimitustapa valitaan verkkokaupan kassalla.

Toimitamme tuotteita Suomeen seuraavilla tavoilla (Ahvenanmaa lopussa):



Yleistä toimituksista ja palautuksista

Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Kaikki tilattavissa olevat tuotteet ovat saatavilla heti Hollolan varastossamme ja ne lähtevät matkaan yleensä jo tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Tilaukset toimitetaan kerralla kaikkineen, mutta toisinaan jokin tuote saattaa päästä loppumaan virheellisen varastosaldon tms. vuoksi. Tällöin hyvitämme tuotteen asiakkaalle.

Lähetystunnus lähetetään asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Kun paketti saapuu valittuun paikalliseen toimipisteeseen, asiakas saa saapumisilmoituksen tekstiviestinä.

Lue tarkemmat toimitusehtomme.

Vaihto on maksuton, kun se tehdään palautusehtojemme mukaisesti Postin asiakaspalautuksena. Alkuperäisen tilauksen tuotteet voi vaihtaa lisäkuluitta toiseen kokoon, väriin tai tuotteeseen kerran. Palautus on maksuton, jos pidät yhdenkin tilaamistasi tuotteista.

Lue tarkemmat palautusehtomme.


Tietoa toimitustavoista

Nouto Postin Pakettiautomaatista

Nouda tilauksesi valitsemastasi automaatista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa automaatista silloin kun se itselle parhaiten sopii. Lähin automaatti voi olla omassa taloyhtiössäsi.

Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Voit palauttaa lähetyksen mihin tahansa Pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Voit myös palauttaa lähetyksen mihin tahansa Postiin. 

Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€. 

Jos maksat tilauksesi Klarna laskulla tai -tilillä, tulee automaatin sijaita enintään 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Muutoin paketti ohjautuu lähimpään toimipisteeseen. Jos haluat toimituksen kauemmas, ilmoita erillinen toimitusosoite tilausta tehdessäsi kohdassa "Toimitus".

Nouto Postista

Paketti ohjautuu asiakkaan lähipostiin. Lähetystä kannattaa seurata lähetystunnuksella. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta tekstiviestillä. Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Me lähetämme paketin yleensä heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä samanlaisena postipakettina kuin tuotteet vastaanotitkin. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€.

Postin kotiinkuljetus

Toimitus suoraan kotiovellesi! Posti sopii asiakkaan kanssa toimitusajankohdan Manner-Suomen alueella. Lähetykset toimitetaan perille arkisin klo 14 tai klo 17 mennessä (suuremmissa kaupungeissa mahd. klo 21 asti). Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys.

Me lähetämme paketin heti, mutta Posti kuljettaa sitä yleensä noin 1-3 arkipäivää.

Asiakaspalautus tulee tehdä postin asiakaspalautuksena postin toimipisteessä. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä.  Vaihto on ilmainen, mutta se lähetetään tavallisena postipakettina, poislukien ns. pikavaihto.


Matkahuollon Lähellä-paketti

Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään pakettipisteeseen / valittuun automaattiin 1-3 arkivuorokauden kuluessa.

Tällaisia pakettipisteitä ovat mm. Matkahuollot, Matkahuolto-asiamiehet, K-Marketit, R-Kioskit.

Saapumisilmoitus toimitetaan tekstiviestinä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan (passi, ajokortti, poliisin myöntämä henkilökortti). Mikäli paketin noutaa muu kuin merkitty vastaanottaja, tulee noutajalla olla myös valtakirja.

Pakettia säilytetään toimipisteissä 14 vuorokautta / pakettiautomaateissa 7 vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan asiakkaalta 20 euroa edestakaisia toimituskuluja. Veloitus vähennetään maksettavasta hyvityksestä.

Voit seurata paketin kulkua tästä linkistä https://matkahuolto.fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta

Jos maksat tilauksesi Klarna laskulla tai -tilillä, tulee automaatin sijaita enintään 10km etäisyydellä tilausosoitteesta. Muutoin paketti ohjautuu lähimpään toimipisteeseen. Jos haluat toimituksen kauemmas, ilmoita erillinen toimitusosoite tilausta tehdessäsi kohdassa "Toimitus".

Asiakaspalautus tulee tehdä Postin asiakaspalautuksena Postin toimipisteessä. Muita versioita emme ota vastaan. Posti kuljettaa asiakaspalautuksia 5-15 vuorokautta. Me reagoimme palautukseen heti sen saatuamme! 

Vastaanottamatta jätetyistä / noutamattomista lähetyksistä veloitamme toimitus- ja käsittelykulut asiakkaalta. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, vähennämme hyvityksestä palautuskulut 3,95€, toimituskuluja ei hyvitetä. Vaihto on ilmainen, mutta se lähetetään tavallisena postipakettina, poislukien ns.pikavaihto. Mikäli tilauksen loppusumma palautuksen/vaihdon jälkeen on alle rahtivapausrajan, vähennämme hyvityksestä myös toimituskulut 3,95.

Toimitus Ahvenanmaalle

Lähetykset toimitetaan Posti Express-paketteina. Tilaus käsitellään 1-3 arkivuorokauden kuluessa siitä, kun olemme tilauksen vastaanottaneet.

Toimituskulut alle 10kg paketille 6,95€. Tulli-, käsittely- ja palautuskuluista vastaa asiakas.

Choosing the right size


Vaatteen ympärysmitta tells you the circumference:

Above example shows 7XL's circumference is 178cm.

Measure an old piece of clothing and compare!

Shirts and jackets:
Width from arm pit to arm pit x 2

Bottoms
Waist width x 2

More specific measurements on the product page with more details.